środa, 3 czerwca 2015

~Czekolado_wa

Witam wszystkich bardzo serdecznie w pierwszym poście na moim blogu.


Nie bedę owijała w bawełne, opowiem Wam wszystko co (według mnie) powinniście wiedzieć o mnie, o moim życiu, znajomych, etc. 
Więc tak. Jestem czternastolatką o imieniu Paulina. Nigdy nie podobało mi się to imię, i zdania chyba nigdy nie zmienie. Natomiast moi rodzice patrzą na to inaczej i według nich jest to bardzo ładne imię.
Mam młodszego, ośmioletniego brata.


Interesuję się kosmetykami, modą, fotografią, śpiewem oraz tańcem. To właśnie ze względu na zainteresowania postanowiłam założyć bloga. To tutaj moge podzielić się moim doświadczeniem, talentem.
Mogę napisać coś czego nigdy bym w życiu nie zrobiła. Wyobraźnia działa cuda a tutaj jest bardzo dużo miejsca aby ją przechować, jednocześnie dzieląc się tym z wami.


Zapraszam do czytania bloga.
~Czekolado_wa

1 komentarz: